Proč zasíláme přes Českou poštu?

Proč využíváme služeb České pošty, když většina ostatních obchodů využívá PPL a ostatní? Samozřejmě, z našeho pohledu by bylo ideální, kdyby jsme měli PPL, které si k nám pro veškeré zboží přijede a doručí ho mnohem levněji, přímo k vám domů. Ale kdo má čas být doma kolem 10. nebo 14. hodiny? většinou by bylo ideální doručování o víkendu, nebo tak v 18, ve 20 hodin. No a protože Česká pošta má pobočku takřka v každé vesnici a zásilky které odesíláme jsou dost malé a lehké na to, aby je každý odnesl domů sám (počítačové sestavy dodáváme a instalujeme přímo u Vás doma), je pro naše zákazníky tato služba nejvýhodnější.


Jak si mám vybrat?

Internet dnes není již jen výsadou studentů a nadšenců. Internet dneška je určen úplně pro každého. No a tak jak se vyvíjí internet, musí se vyvíjet i obchody na něm. Jen blázen by si mohl myslet, že internetový obchod je dnes jen pouhou levnou prodejnou toho, co se zákazník složitě dopídí a dozví v kamenném obchodě. Bohužel takových není mnoho. Proto jsme se rozhodli, že zavedeme poradnu s poradnou přes internet.

Na pravé straně stránek naleznete odkaz „ Jak si vybrat ?“. Odkazem je určen pro pochopení nejzákladnějšího popis produktů, včetně používaných materiálů, ve výkonů atd. Samozřejmě nechybí rada na jaké práce nebo zájmy se ten který výrobek hodí a je zde i doporučení nejvhodnějšího výrobku.

Pokud Vám ale nestačí tato nápověda a chcete se rozhodnout na základě důkladnějších informací, dejte nám vědět na kterýkoliv kontaktní údaj uvedený na stránkách. Váš dotaz bude s Vámi okamžitě prodiskutován a vyřešen.


Co když chci koupit od značky, kterou zastupujete produkt, který ale nenabízíte v obchodě? (resp. počítačová sestava mi příliš nevyhovuje?)

Samozřejmě, že u specifického nářadí a příslušenství není tato položka zařazena do obchodu. Nicméně toto lze vyřešit e-mailem, nebo telefonem a zboží si objednat přímo u nás. Navíc veškeré nákupní podmínky zůstávají zachovány, včetně veškerých slev a dopravného!

Co se týče počítačových sestav, nepředpokládáme, že každému bude vyhovovat sestava námi nabízená. V obchodě jde pouze o nejběžnější specifikace, které jsou Vámi požadovány. Na druhou stranu zde není žádný konfigurátor sestav, protože se snažíme držet cenu co nejníže a reagujeme tak na veškeré změny v ceně okamžitě (ne jako většina konkurence, která cenu nadsazuje z důvodu vyhnutí se takovému riziku). Vše je ale znovu možné velmi jednoduše vyřešit telefonicky nebo e-mailem.


Musím platit poštovné/dopravné?

Dopravné je po celé České republice zdarma (mimo počitačů), pokud výše vaší jedné objednávky přesáhne v úhrnně 1 500 Kč bez ohledu na množství dodávek z naší stany. To znamená, jestliže jedna objednávka je např. za 2 000 Kč ale naše společnost vám ji rozdělí na dvě po 1 000 Kč z důvodu nedostupnosti zboží, Vy máte stále nárok na úhradu dopravného z naší strany u obou dodávek.

Počítačové sestavy zasíláme vždy zdarma. Nicméně, v regionu Středních Čech, Prahy a Čech Východních je možné si objednat dopravu, montáž a odzkošení za poplatek 490 Kč. Také není problém si sestavu u nás vyzvednout, přímo na místě odzkoušet a odvést.

V přpadě opakovaného nákupu v našem obchodě je dopravné vždy zdarma bez ohledu na výši objednávky.


Co mám dělat v případě reklamace?

Jsou vždy dvě možnosti – vyhledat nejbližší autorizovaný servis, nebo zaslat výrobek k nám.

První varianta je vždy pro Vás nejrychlejší a nejlevnější (oprávněnou opravu nikdy neplatíte a ušetříte za dopravné k nám).

Pokud se rozhodnete pro druhou variantu, nikdy neposílejte zboží na dobírku (takovou zásilku nepřijímáme) a zboží zabalte a nejlépe pojistěte (určitě se Vám to vyplatí, protože za vady způsobené dopravou nemůžeme ručit a jde o vztah pouze mezi Vámi a dopravcem (zřejmě Českou poštou)).